ZAPYTANIE OFERTOWE Montaż instalacji odgromowej na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Sienkiewicza 8 w Białej Piskiej

   Biała Piska 04.08.2025 r.

Znak sprawy 08/WM/2025

  

ZAPYTANIE OFERTOWE

 Montaż instalacji odgromowej na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej

przy ul. Sienkiewicza 8 w Białej Piskiej

 

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska  działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej położonej przy ul. Sienkiewicza 8 w Białej Piskiej  zaprasza do złożenia ofert na Montaż instalacji odgromowej na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Sienkiewicza 8 w Białej Piskiej

I Informacje ogólne

1.   Zamawiający:

Wspólnota Mieszkaniowa  ul. Sienkiewicza 8

12-230 Biała Piska

NIP 849-14-80-113

 

Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami :

- Hanna Grabowska

- Wiesław Brzozowy

 

2.   Niniejszym zamówienie będzie udzielane na podstawie decyzji Zarządu Wspólnoty w oparciu o cenę i udzieloną gwarancję

 

II Informacje szczegółowe:

1.  Przedmiot zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest montaż instalacji odgromowej na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej  przy ul. Sienkiewicza 8 w Białej Piskiej

 DANE O BUDYNKU

budynek mieszkalny 15rodzinny , wolnostojący, dwuklatkowy, całkowicie podpiwniczony, trzy kondygnacje nadziemne

pow. użytkowa 605,66m2

kubatura 3122,00 m3

pow. zabudowy 278,50 m2

2.   Zakres robót objętych niniejszym zapytaniem

2.1. Montaż osprzętu i urządzeń piorunochronnych oraz wykonanie wszelkiego rodzaju uziemień na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Sienkiewicza 8 w Białej Piskiej według obowiązujących przepisów i norm.

Inwestor nie posiada dokumentacji projektowej na wykonanie powyższej instalacji

2.2. Wykonawca po wykonaniu przeprowadzi wymagane próby i badania zgodnie z wymaganymi normami technicznymi oraz potwierdzenie protokółami kwalifikującymi montowany element instalacji odgromowej, uziemienia lub połączeń wyrównawczych.

2.3.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

3. Wykonawca składa ofertę na cały przedmiot zamówienia.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo  ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia.

5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszystkie dodatkowe informacje , które mogą być konieczne do przygotowanie oferty oraz zawarcia przyszłej umowy  i wykonania zamówienia.

7. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenia zamówienia jak również w jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami).

8. Podczas realizacji zadania budynek będzie czynny i użytkowany. Wszelkie prace uciążliwe dla użytkowników należy na bieżąco uzgadniać z zamawiającym.

III Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga , aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 28.11.2025r.

IV Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie powinni złożyć Wykonawcy składający ofertę w niniejszym postępowaniu:

a)    Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. (Zał. nr 1) W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie).

b)     Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

c)     Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  na kwotę nie mniejszą  niż 50,000,00zł . (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnienie danego warunku).

d)     Wykaz robót  wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum 3 roboty, odpowiadające swoim rodzajem i wartością  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia  (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz, że zostały prawidłowo ukończone) Zał. Nr 2

e)     W przypadku gdy Wykonawca przewiduje wykonanie  prac przez podwykonawców zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres i wartość tych prac.

f)      Parafowany wzór umowy zał. nr 3

 

Sposób przygotowania oferty.

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe

spowoduje jej odrzucenie. Ofertę oraz wszystkie wymagane załączniki należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem lub nieścieralnym atramentem). Uprawnienie do podpisania oferty  lub/i poświadczenia za zgodność z oryginałem powinno wynikać z treści dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli Wykonawca składa ofertę poprzez ustanowionego pełnomocnika, Zamawiający , pod rygorem odrzucenia oferty, wymaga załączenia do oferty stosownego pełnomocnictwa rodzajowego.

2. Oferta powinna zawierać:

a) Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1

3. Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami – pkt IV.

4 Wszystkie wymagane od wykonawców dokumenty, oświadczenia i zaświadczenia powinny przedstawiać aktualny stan faktyczny i prawny na dzień otwarcia ofert.

5. Wszystkie strony oferty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy i kolejno ponumerowane.

6. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być podpisane przez osobę/(y) podpisującą/(e) ofertę. Poprawki mogą być dokonane jedynie poprzez czytelne przekreślenie błędnego zapisu i wstawienie poprawnego.

7. Wymagane w Zapytaniu ofertowym dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

8. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Wprowadzone zmiany do złożonej oferty należy umieścić w dodatkowej kopercie z napisem

Montaż instalacji odgromowej na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej

przy ul. Sienkiewicza 8 w Białej Piskiej

oraz dane wykonawcy (pełna nazwa firmy i adres).

9. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę wyłącznie w formie pisma wycofującego ofertę przed upływem terminu składania ofert.

10. Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej  kopercie  opatrzonej adnotacją:

Montaż  instalacji odgromowej na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej

przy ul. Sienkiewicza 8 w Białej Piskiej

11. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem ofertowym mają  zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

12. Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 V Opis sposobu obliczenia ceny oraz okresu gwarancji

Wykonawca w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ustali cenę oferty. Przedstawiony zakres robót jest orientacyjny i stanowi materiał pomocniczy do ustalenia ceny składanej oferty i mają stanowić jedynie ułatwienie do sporządzenia przez Wykonawcę własnych przedmiarów. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z wykonawców jest zobowiązany przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej oraz zweryfikować dane z przedstawionego zakresu ze stanem rzeczywistym.

Zamawiający nie przewiduje rozliczenia powykonawczego, z wyjątkiem wytrącenia kosztu robót zaniechanych i niewykonanych oraz rozliczenia robót dodatkowych potwierdzonych protokołem konieczności przez Inwestora

1. Cenę oferty należy podać w złotych polskich w formularzu „FORMULARZ OFERTOWY” (Załącznik  Nr 1) – w kwocie brutto z wyodrębnieniem wartości podatku VAT. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

2. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo do dwóch miejsc po przecinku i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

3. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego jak również następujące koszty:

koszty wszystkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz inne koszty wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 )

koszty podłączenia do instalacji elektrycznej dla potrzeb budowy w uzgodnieniu z Inwestorem lub Zakładem Energetycznym

4.     Cena oferty może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.

5.     Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień z Zakładem Energetycznym związanych z zakresem przedmiotu zamówienia.

6.     Cena oferty nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).

7.     Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w projekcie umowy (zał. nr 3)

8.     Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.

9.     Przyjmuje się , że prawidłowo podano cenę oferty bez względu na sposób jej obliczenia.

10.    Jeżeli cena oferty podana liczbą  nie odpowiada cenie  podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie.

11.    Podana cena oferty  powinna gwarantować  pełną realizację  zamówienia.

 

VI Ocena ofert.

Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o podaną cenę i udzieloną gwarancję.

Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom niniejszego zapytania ofertowego.

 

VII  Miejsce i termin złożenia oferty

Oferty należy składać w terminie do dnia 08.08.2025r. do godz. 10.00

Oferta może  być przesłana za pośrednictwem :

- poczty na adres : Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska

- pocztą elektroniczną  na adres e mail: w.brzozowy@zecbialapiska.pl lub

                                                                h.grabowska @zecbialapiska.pl

lub dostarczona osobiście do siedziby Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska

 

VIII Zakończenie postępowania:

1)    Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w oparciu o kryteria wskazane w pkt.7 zapytania ofertowego.

2)    Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa z uwzględnieniem zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym i ofercie. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w przypadku zaistnienia trudnych do przewidzenia okoliczności faktycznych i prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, a mających takie znaczenie dla przedmiotu umowy, że potrzeba dokonanej zmiany umowy ma na celu wykonanie zadania, przy zachowaniu słusznego interesu stron umowy. Wykonawca jest zobowiązany do zaakceptowania warunków umowy.

3)    Zamawiający zastrzega sobie prawo do :

a) dokonania czynności wstrzymujących postępowanie w każdym czasie i na każdym etapie,

b) dokonania swobodnego wyboru Wykonawcy przy jednoczesnym zastosowaniu oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym.

 

Załączniki :

1/ Formularz ofertowy

2/ Wykaz zrealizowanych robót

3/ Wzór umowy

 

 

  załącznik nr 1 - formularz ofertowy

  załacznik nr 2 - wykaz zrealizowanych robót

  załącznik nr 3 - wzór umowy

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 sierpnia 2025 09:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Szumowska
Ilość wyświetleń: 43
05 sierpnia 2025 09:31 (Agnieszka Szumowska) - Zmiana treści zakładki.
05 sierpnia 2025 09:30 (Agnieszka Szumowska) - Zmiana treści zakładki.
05 sierpnia 2025 09:28 (Agnieszka Szumowska) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy ZEC Biała Piska ::Zapytania ofertowe ::Witamy ZEC Biała Piska ::Zapytania ofertowe ::