Biała Piska 08.09.2025r.
Znak sprawy 09/WM/2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przebudowa schodów zewnętrznych betonowych wejściowych do dwóch klatek schodowych
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 , 12-230 Biała Piska działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej położonej przy ul. KAJKI 9 w Białej Piskiej zaprasza do złożenia ofert na przebudowę schodów zewnętrznych betonowych wejściowych do dwóch klatek schodowych w budynku przy ul. KAJKI 9 w Białej Piskiej
I Informacje ogólne
1. Zamawiający:
Wspólnota Mieszkaniowa ul. Kajki 9
12-230 Biała Piska
NIP 849-14-79-682
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
– Hanna Grabowska
– Wiesław Brzozowy
2. Niniejszym zamówienie będzie udzielane na podstawie decyzji Zarządu Wspólnoty w oparciu o cenę i udzieloną gwarancję .
II Informacje szczegółowe:
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowę schodów zewnętrznych betonowych wejściowych do dwóch klatek schodowych w budynku przy ul. KAJKI 9 w Białej Piskiej
DANE O BUDYNKU
- budynek mieszkalny 18 rodzinny , wolnostojący, dwuklatkowy, całkowicie podpiwniczony
- pow. użytkowa 765,50 m2
- kubatura 2800,00 m3
- pow. zabudowy 354,00 m2
2. Zakres robót objętych niniejszym zapytaniem obejmuje:
Przebudowę istniejących schodów betonowych o pow. 5,11 m2 każde, do dwóch klatek schodowych, bez zmiany wymiarów zewnętrznych. Istniejące schody składają się z trzech stopni i podestu. Podstawowe wymiary schodów to:
255 cm – szerokość stopnia , 15 cm. – wysokość stopnia, 30 cm – głębokość stopnia.
Podest o wym. 110 cm x 255 cm.
Istniejące schody wykonano jako betonowe z okładziną jako lastryko płukane. W podeście osadzono wycieraczkę metalową .Na podeście wymurowane są dwie ścianki boczne o wym. 95 cm szerokości , 230 cm wysokości , 15 cm grubości – pełniące rolę wiatrołapu.
Planowane schody powinny być wykonane z kostki brukowej w kolorze szarym i palisady w kolorze ciemniejszym np. grafitowym. Murki oporowe betonowe na ławie fundamentowej. Odtworzeniu podlegają również ścianki boczne pełniące rolę wiatrołapu. Należy zamontować również rynienkę i rurę spustową do odprowadzenia wody opadowej z daszku nad schodami w kolorze brązowym.
3. Wykonawca składa ofertę na cały przedmiot zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia.
5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata. Gwarancja obowiązuje od chwili odbioru końcowego robót.
6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszystkie dodatkowe informacje , które mogą być konieczne do przygotowanie oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia.
7. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenia zamówienia jak również w jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami).
8. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę kierowania prowadzonymi robotami przez kierownika robót.
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które zapewnią kierowanie budową i robotami tj:.
- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623) wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – Dz. U. Z 2001r. Nr 5, poz.42 z późn. zm. ) oraz posiadających aktualne zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego.
9. Podczas realizacji zadania budynek będzie czynny i użytkowany. Wszelkie prace uciążliwe dla użytkowników należy na bieżąco uzgadniać z zamawiającym.
III Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 28.11.2025r.
IV Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie powinni złożyć Wykonawcy składający ofertę w niniejszym postępowaniu:
a) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. (Zał. nr 1) W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie).
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum 3 roboty, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz, że zostały prawidłowo ukończone) Zał. Nr 2
d) W przypadku gdy Wykonawca przewiduje wykonanie prac przez podwykonawców zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres i wartość tych prac.
e) Parafowany wzór umowy zał. nr 3
f) Oświadczenie Wykonawcy zał. nr 4
Sposób przygotowania oferty.
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe spowoduje jej odrzucenie. Ofertę oraz wszystkie wymagane załączniki należy sporządzić
w formie pisemnej, w języku polskim, w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem lub nieścieralnym atramentem). Uprawnienie do podpisania oferty lub/i poświadczenia za zgodność z oryginałem powinno wynikać z treści dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli Wykonawca składa ofertę poprzez ustanowionego pełnomocnika, Zamawiający, pod rygorem odrzucenia oferty, wymaga załączenia do oferty stosownego pełnomocnictwa rodzajowego.
2. Oferta powinna zawierać:
a) Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1.
3. Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami – pkt IV
4. Wszystkie wymagane od wykonawców dokumenty, oświadczenia i zaświadczenia powinny przedstawiać aktualny stan faktyczny i prawny na dzień otwarcia ofert.
5. Wszystkie strony oferty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy i kolejno ponumerowane.
6. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być podpisane przez osobę/(y) podpisującą/(e) ofertę. Poprawki mogą być dokonane jedynie poprzez czytelne przekreślenie błędnego zapisu i wstawienie poprawnego.
7. Wymagane w Zapytaniu ofertowym dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
8. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Wprowadzone zmiany do złożonej oferty należy umieścić w dodatkowej kopercie z napisem Przebudowa schodów zewnętrznych betonowych wejściowych do dwóch klatek schodowych oraz dane wykonawcy (pełna nazwa firmy i adres).
9. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę wyłącznie w formie pisma wycofującego ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opatrzonej adnotacją :
Przebudowa schodów zewnętrznych betonowych wejściowych do dwóch klatek schodowych
11. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem ofertowym mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
12.Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
V Opis sposobu obliczenia ceny oraz okresu gwarancji
Wykonawca w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ustali cenę oferty. Przedstawiony zakres robót jest orientacyjny i stanowi materiał pomocniczy do ustalenia ceny składanej oferty i mają stanowić jedynie ułatwienie do sporządzenia przez Wykonawcę własnych przedmiarów. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z wykonawców jest zobowiązany przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej oraz zweryfikować dane z przedstawionego zakresu ze stanem rzeczywistym.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia powykonawczego, z wyjątkiem wytrącenia kosztu robót zaniechanych i niewykonanych oraz rozliczenia robót dodatkowych potwierdzonych protokołem konieczności przez Inwestora
1. Cenę oferty należy podać w złotych polskich w formularzu „FORMULARZ OFERTOWY” (Załącznik Nr 1 ) – w kwocie brutto z wyodrębnieniem wartości podatku VAT. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
2. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo do dwóch miejsc po przecinku i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.
3. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego jak również następujące koszty:-
- koszty wszystkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz inne koszty wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 )
- koszty podłączenia do instalacji elektrycznej dla potrzeb budowy w uzgodnieniu z Inwestorem lub Zakładem Energetycznym
4. Cena oferty może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
5. Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień z Zakładem Energetycznym związanych z zakresem przedmiotu zamówienia.
6. Cena oferty nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).
7. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w projekcie umowy (zał. nr 3)
8. Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
9. Przyjmuje się , że prawidłowo podano cenę oferty bez względu na sposób jej obliczenia.
10. Jeżeli cena oferty podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie.
11. Podana cena oferty powinna gwarantować pełną realizację zamówienia.
VI Ocena ofert.
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o podaną cenę i udzieloną gwarancję.
Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom niniejszego zapytania ofertowego.
VII Miejsce i termin złożenia oferty
Oferty należy składać w terminie do dnia 12.09.2025r. do godz. 14.00
Oferta może być przesłana za pośrednictwem:
- poczty na adres: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska
- pocztą elektroniczną na adres e mail: w.brzozowy@zecbialapiska.pl
h.grabowska@zecbialapiska.pl
lub dostarczona osobiście do siedziby Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska
VIII Zakończenie postępowania:
1) Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w oparciu o kryteria wskazane w pkt. 7 zapytania ofertowego.
2) Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa z uwzględnieniem zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym i ofercie. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie
w przypadku zaistnienia trudnych do przewidzenia okoliczności faktycznych i prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, a mających takie znaczenie dla przedmiotu umowy, że potrzeba dokonanej zmiany umowy ma na celu wykonanie zadania, przy zachowaniu słusznego interesu stron umowy. Wykonawca jest zobowiązany
do zaakceptowania warunków umowy.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) dokonania czynności wstrzymujących postępowanie w każdym czasie i na każdym etapie,
b) dokonania swobodnego wyboru Wykonawcy przy jednoczesnym zastosowaniu oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym.
Załączniki:
1/ Formularz ofertowy
2/ Wykaz zrealizowanych robót
3/ Wzór umowy
4/ Oświadczenie Wykonawcy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.