ZAPYTANIE OFERTOWE na malowanie klatek schodowych

   Biała Piska, dnia 20.10.2025 r.

 

Znak sprawy 10/ZEC/WM/2025                                                      

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na malowanie klatek schodowych

 

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1  12-230 Biała Piska  działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej położonej w m. Biała Piska przy ul. Targowej 1, zaprasza do złożenia oferty na malowanie klatek schodowych.

 I Informacje ogólne

1.   Zamawiający:

Wspólnota Mieszkaniowa  ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska

NIP 849-14-80-260

Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:

- Hanna Grabowska

- Wiesław Brzozowy

 2.   Niniejszym zamówienie będzie udzielane  na podstawie decyzji Zarządu Wspólnoty w oparciu o cenę  i udzieloną gwarancję .

2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo  ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia.

2.3. Zamawiający wymaga  udzielenia przez Wykonawcę  pisemnej gwarancji  jakości na wykonane zamówienie  na okres nie krótszy niż 3 lata. Gwarancja  jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego robót.

2.4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność  i ryzyko, wszystkie dodatkowe informacje , które mogą być konieczne do przygotowanie oferty oraz zawarcia przyszłej umowy  i wykonania zamówienia.

2.5. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenia zamówienia jak również w jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2003r Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami).

2.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca  wykonał przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem, w tym  między innymi ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r o ochronie przyrody  (Dz.U. Z 2004 r Nr 92, poz.880 z późn. zm.)

2.7. Podczas realizacji zadania budynek będzie czynny i użytkowany. Wszelkie prace uciążliwe dla użytkowników należy na bieżąco uzgadniać z zamawiającym.

 3.  Zakres prac obejmuje malowanie trzech  klatek schodowych  budynku 3-kondygnacyjnego :

3.1. Zabezpieczenie schodów i stolarki  drzwiowej przed zabrudzeniem

3.2. Umycie ścian i sufitów

3.3. Zeskrobanie istniejących powłok malarskich

3.4. Zabezpieczenie narożników kątownikami aluminiowymi

3.5. Gładzie gipsowe dwuwarstwowe  ścian i podestów schodowych (podniebień) pod malowanie emulsyjne  z oczyszczeniem , przygotowaniem i zagruntowaniem podłoża

3.6. Gładzie gipsowe dwuwarstwowe ścian pod lamperię  z oczyszczeniem, przygotowaniem i zagruntowaniem podłoża.

3.7. Malowanie farbą emulsyjną  ścian i sufitów(kolor w uzgodnieniu z inwestorem)z gruntowaniem podłoża

3.8. Malowanie olejne lamperii (kolor w uzgodnieniu z inwestorem) z gruntowaniem podłoża 

3.9. Malowanie cokolików i policzków schodowych farbą  olejną (kolor w uzgodnieniu z inwestorem)

3.10. Malowanie farbą olejna balustrad schodowych,  drabiny stalowej stanowiącej wejście na dach (kolor w uzgodnieniu z inwestorem)

3.11. Wymiana stolarki okienne kl. schodowej – współczynnik U ( 0,9 W/m2K)

3.12. Wymiana stolarki drzwiowej – współczynnik U (1,0 W/m2K) 

3.13. Przebudowa schodów zewnętrznych wejściowych z wykorzystaniem  kostki brukowej i obrzeży palisadowych, montaż i demontaż balustrady stalowej. 

 UWAGA:  Ofertę należy przygotować wg własnych przedmiarów

Przedmiary robót które są załączone do Zapytania ofertowego są orientacyjne i stanowią materiał pomocniczy  do ustalenia ceny składanej oferty i mają stanowić jedynie ułatwienie do sporządzenia przez Wykonawcę własnych przedmiarów oraz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.

Przedmiar robót dotyczy trzech klatek schodowych

1.   Zabezpieczenie podłóg folią – 182,64 m2

2.   Osłony okien i drzwi folia polietylenową – 82,72 m2

3.   Demontaż i montaż opraw oświetleniowych – 15 szt.

4.   Demontaż i montaż łączników instalacyjnych (dzwonkowych) – 24 szt.

5.   Przygotowanie istniejących tynków wewnętrznych  na stropach, biegach i spocznikach z zeskrobaniem istniejących powłok malarskich z zaprawieniem rys i drobnych napraw tynku – 182,64 m2

6.   Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o pow.  Podłogi ponad 5 m2 (ściany emulsyjne + lamperia) – 564,51 m2

7.   Przygotowanie starego podłoża pod szpachlowanie  poprzez gruntowanie  preparatem wzmacniającym  dwukrotnie  ( ściany + stropy) – 747,15 m2

8.   Ochrona narożników wypukłych kątownikiem z siatką  - 169,00 mb

9.   Gładzie gipsowe na ścianach  - 2 warstwowe – 564,51 m2

10.    Gładzie gipsowe na sufitach – 2 warstwowe – 182,64 m2

11.    Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi z gruntowaniem  podłoży gipsowych ( ściany  + sufity) – 434,91 m2

12.    Malowanie farbą olejną lamperii dwukrotnie – 312,24 m2

13.    Malowanie  farba olejną  balustrad schodowych kl. schodowej  - 47,52 m2

14.    Malowanie farbą olejną cokołu (wys. 10 cm)  dwukrotnie  - 220,56 mb

15.    Malowanie farbą olejną grzejników faviera – 3,4 m2

16.    Wymiana stolarki okiennej kl. schodowej współczynnik U (09 W/m2K) z zachowaniem istniejącego podziału.

       1,75x1,30  -  szt. 6

        0,91x1,46 -  szt. 3

        1,73x1,44 -  szt. 3

17.    Wymiana stolarki drzwiowej wejściowe do klatki schodowej  . Drzwi zewnętrzne i wewnętrzne (wiatrołap)  aluminiowe w kolorze brązu, częściowo przeszklone – współczynnik U (1,0 W/m2K)

  1,51x2,04  - szt. 6 

18.    Przebudowa schodów zewnętrznych  wejściowych do klatek schodowych z wykorzystaniem kostki brukowej i obrzeży palisadowych + demontaż i montaż balustrady schodowej oraz wycieraczki stalowej do obuwia. Przedmiar dotyczy jednego kompletu schodów do jednej kl. schodowej.

Podest szer. 2,45m2 x dł. 1,85m2

Stopnie szt. 3  stopnica       szer. 35 cm

                       podstopnica wys. 16 cm.  

4.   Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2026r

5.  Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie powinni złożyć  Wykonawcy składający ofertę w niniejszym postępowaniu:

a) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie). (zał. nr 1)

b) Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 2).

c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

d) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  na kwotę nie mniejszą  niż 100,000,00zł . (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnienie danego warunku)

e) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr 3)

f) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zał. nr 4)

g) Kosztorys ofertowy

h) Parafowany wzór umowy

Sposób przygotowania oferty.

1.   Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe spowoduje jej odrzucenie. Ofertę oraz wszystkie wymagane załączniki należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem lub nieścieralnym atramentem). Uprawnienie do podpisania oferty  lub/i poświadczenia za zgodność z oryginałem  powinno wynikać z treści dokumentów  załączonych do oferty. Jeżeli Wykonawca składa ofertę poprzez ustanowionego pełnomocnika, Zamawiający , pod rygorem odrzucenia oferty, wymaga załączenia do oferty stosownego pełnomocnictwa rodzajowego.

2.   Oferta powinna zawierać:

a)     Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym (zał. nr 1).

3.   Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami – pkt 5.

4.   Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

5.   Wszystkie wymagane od wykonawców dokumenty, oświadczenia i zaświadczenia powinny przedstawiać aktualny stan faktyczny i prawny na dzień otwarcia ofert.

6.   Wszystkie strony oferty muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy i kolejno ponumerowane.

7.   Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być podpisane przez osobę/(y) podpisującą/(e) ofertę. Poprawki mogą być dokonane jedynie poprzez czytelne przekreślenie błędnego zapisu i wstawienie poprawnego.

8.   Wymagane w Zapytaniu ofertowym dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

9.   Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Wprowadzone zmiany do złożonej oferty należy umieścić w dodatkowej kopercie z napisem

„Malowanie klatek schodowych – ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska” oraz dane wykonawcy (pełna nazwa firmy i adres).

10.    Wykonawca może wycofać złożoną ofertę wyłącznie w formie pisma wycofującego ofertę przed upływem terminu składania ofert.

11.    Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej  kopercie  opatrzonej adnotacją :

„Malowanie klatek schodowych – ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska”

12.    W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem ofertowym mają  zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

13.    Wykonawca powinien zdobyć wszelkie  informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

14.    Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 6.   Opis sposobu obliczenia ceny oraz okresu gwarancji

6.1.   Cenę oferty należy podać w złotych polskich w formularzu „FORMULARZ OFERTOWY” (Załącznik  Nr 1 ) – w kwocie brutto z wyodrębnieniem wartości podatku VAT. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

6.2.   Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo do dwóch miejsc po przecinku i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

6.3.   Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego jak również następujące koszty:

- koszty wszystkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz inne koszty

- koszty podłączenia  do instalacji elektrycznej i wodociągowej dla potrzeb budowy w uzgodnieniu z Zakładem Energetycznym i Zakładem Wodociągów i Kanalizacji.   

6.4.  Cena oferty może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.

6.5.  Cena oferty nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).

6.6.  Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.

6.7.  Przyjmuje się , że prawidłowo podano cenę oferty bez względu na sposób jej obliczenia.

6.8.  Jeżeli cena oferty podana liczbą  nie odpowiada cenie  podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie.

6.9.  Podana cena oferty  powinna gwarantować  pełną realizację  zamówienia.

7. Ocena ofert.

Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o podaną cenę , dołączone referencje, udzieloną gwarancję.

Zamawiający oceni i porówna  tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom  niniejszego zapytania ofertowego.

8.     Miejsce i termin złożenia oferty

Oferty należy składać w terminie do dnia 07.11.2025r. do godz. 14.00

Oferta może  być przesłana za pośrednictwem:

- poczty na adres: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska

- pocztą elektroniczną  na adres e mail:  w.brzozowy@zecbialapiska.pl  tel.451 559 859

                                                                h.grabowska@zecbialapiska.pl   

9. Zakończenie postępowania:

1)    Zamawiający dokona  wyboru Wykonawcy w oparciu o kryteria wskazane w  pkt. 7 zapytania ofertowego.

2)    Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa z uwzględnieniem zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym i ofercie. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w przypadku zaistnienia  trudnych do przewidzenia okoliczności faktycznych i prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, a mających takie znaczenie dla przedmiotu umowy, że potrzeba dokonanej zmiany umowy ma na celu wykonanie zadania, przy zachowaniu słusznego interesu Stron umowy. Wykonawca jest zobowiązany do zaakceptowania warunków umowy.

3)    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)  dokonania czynności wstrzymujących  postępowanie w każdym czasie i na każdym etapie,

b) dokonania swobodnego wyboru Wykonawcy przy jednoczesnym zastosowaniu oceny ofert określonych  w zapytaniu ofertowym.

 

Załączniki:

1/ Formularz ofertowy

2/ Oświadczenie Wykonawcy

3/ Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

4/ Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia.

5/ Umowa - WZÓR

 

 

  załączniki

  wzór umowy

 

 

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 października 2025 13:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Szumowska
Ilość wyświetleń: 33
20 października 2025 14:01 (Agnieszka Szumowska) - Zmiana treści zakładki.
20 października 2025 13:57 (Agnieszka Szumowska) - Zmiana treści zakładki.
20 października 2025 13:52 (Agnieszka Szumowska) - Dodanie nowej zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy ZEC Biała Piska ::Zapytania ofertowe ::Witamy ZEC Biała Piska ::Zapytania ofertowe ::